شهید عبــاس دکـــلان

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید عبــاس دکـــلان

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید عبــاس دکـــلان

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام عباس دکلان از شهدای دانش آموز شهرستان بابلسر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : عزت الله
تاریخ تولد : 1346/03/20
تاریخ شهادت : 1362/12/02
محل تولد : بابلسر
گلزار شهدای باقرتنگه بابلسر
نحوه شهادت : اصابت تیر تانک
محل شهادت : چیلات - دهلران - عملیات والفجر6
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

وصیت نامه

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ


1.    برادران عزیز! انسان یک بار در زندگی بیشتر نمی میرد و چه بهتر که این مردن درراه خدا باشد. شما به جبهه بروید و پدرانتان در پشت جبهه به اسلام خدمت کنند و این انقلاب واسلام برای ما و به خاطر ما است، پس باید آن را حفظ و نگهداری کنیم و هرگاه ملت خارج اسم یک فرد ایرانی را می شنوند،  تعجب می کنند، این تعجب را چه کسی در آنها ایجاد کرد؟ همین شما پدران و مادران و جوانها بودید. همین ما ایرانی ها بودیم که در دورۀ طاغوت وحشی خوانده می شویم . پس بیاییم و قدر این انقلاب را بدانیم. 

2. یک تذکر به تمام پدران و مادران و پدر ومادر خودم! مادران و پدران اگر فرزندانتان شهید شدند گریه نکنید زیرا دشمن با دیدن اشک چشمان شما شاد می شود و به فرزندان شهیدتان ناکام نگویید زیرا آنها کام خود را یافتند و شهید شدند. 

3.پدران عزیز! جبهه فقط نیروی رزمنده و جنگجو احتیاج ندارد، بلکه به نیروی تقویت کننده در پشت جبهه نیز احتیاج دارد. پدران شما می توانید با دعاهای شبانه روزیتان و تبلیغ و تشویق جوانان به شرکت در پشت جبهه شرکت کنید. و از نظر مادی از قبیل پول، کلاه، کفش، جوراب میتوانید در این جهاد در پشت جبهه شرکت کنید.

۹۵/۰۵/۱۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی